Rodzaje reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna ma swoich zwolenników i przeciwników. Jednak chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że jest skutecznym medium, które pozwoliło już niejednej firmie odnieść spektakularny sukces. Aby wybrać odpowiedni nośnik, każdy przedsiębiorca powinien znać podstawowe rodzaje reklamy zewnętrznej. Która jest najlepsza? Jakie wady i zalety mają poszczególne propozycje?

Neon, infoscreen — jakie jeszcze rodzaje reklamy można wyróżnić?

Dotarcie do dużej grupy potencjalnych odbiorców jest jednym z marzeń wielu właścicieli firm. Nic w tym dziwnego, ponieważ skuteczna reklama jest dźwignią handlu. Warto zatem poznać rodzaje reklamy zewnętrznej, która najczęściej dociera do odbiorców. Największym atutem tego rodzaju rozwiązania jest z pewnością dotarcie do licznego grona odbiorców i oddziaływanie na nich przez długi czas.

Przyglądając się ofercie firm, które proponują swoim klientom reklamę zewnętrzną, nie sposób nie zauważyć, że istnieje wiele rozwiązań. Pierwszym z rodzajów, które można spotkać praktycznie na każdym roku, są bodźce wizualno – świetlne. Nie ulega żadnej wątpliwości, że to one najbardziej trafiają do potencjalnych klientów. Migająca w postaci neonu reklama szybciej dociera do przechodnia niż np. ulotka. Warto mieć na uwadze, że taka forma reklamy silnie oddziałuje na umysł człowieka i znacznie dłużej zapada w pamięć. 

Kolejną reklamą, która jest obecnie chętnie wykorzystywana, to infoscreeny, czyli nośniki mające ogromne zasięgi. Doskonale widać je po zmroku, ponieważ zawarta na nich reklama rozświetla otaczające ją miejsce. Dynamika to podstawa takiej reklamy. Nie da się ukryć, że doskonale skupia na sobie wzrok przechodzącej lub przejeżdżającej obok osoby.