Charakterystyka kasetonów reklamowych

Przyglądając się nowoczesnym formom reklamy, nie sposób nie zauważyć, że jedną z chętniej wykorzystywanych są podświetlane kasetony reklamowe. Co takiego dają zamawiającym je osobom? Dlaczego warto na nie postawić? Jak wygląda taka reklama? Kiedy warto zastosować wspomniane podświetlane panele? Będąc przedsiębiorcom, warto znać odpowiedzi na wyżej postawione pytania. 

Jak wygląda budowa kasetonu reklamowego?

Właściciele przedsiębiorstw szukają nie tylko skutecznej, ale również niedrogiej reklamy, która byłaby w stanie przyciągnąć do ich firmy potencjalnych klientów. Nie da się ukryć, że podświetlane kasetony reklamowe są jedną z form reklamy, którą chętnie wybierają.

Wspomniany wyżej produkt jest coraz chętniej wykorzystywanym medium reklamowym. Okazuje się bowiem, że podświetlane panele, skutecznie przyciągają wzrok odbiorców. Kaseton reklamowy, który można spotkać na niejednej ulicy, zbudowany został ze specjalnych profili aluminiowych, które wyposażone zostały w specjalne prowadnice. To właśnie do nich, a dokładniej do znajdującej się z tyłu płyty, montowana jest określona reklama.

Wspomniany wyżej element wykonany jest najczęściej z plexi, dzięki czemu możliwa jest duża przepuszczalność światła. Dzięki temu światło jest doskonale widoczne na zewnątrz całej konstrukcji. Aby reklama przyciągała wzrok, na odwrotnej stronie, na dolnym panelu umieszcza się oświetlenie LED lub diody, dzięki któremu nawet w nocy przekaz jest doskonale widoczny. W zależności od tego, jakiego rodzaju reklamę zamówi klient, może być wyposażona w dodatkowe funkcje, jak np. manualny włącznik czujnika zmierzchu lub specjalne układy odpowiedzialne za ich sterowanie.