3 pomysły na wykorzystanie reklamy świetlnej 

Nocne życie to głównie domena dużych miast. Nic zatem dziwnego, że sporo przedsiębiorstw wykorzystuje ten fakt, aby móc zareklamować swoje produkty i usługi. Podświetlane szyldy, reklamy LED czy inne formy promocji świetlnej właśnie o tej porze sprawdzają się najlepiej. Okazuje się, że ludzie, którzy wieczorem znajdują się w mieście, chętniej zapoznają się z wyświetlanymi reklamami. Jak zatem wykorzystać ten fakt?

Wszystko zależy od rodzaju działalności

Nie da się ukryć, że reklama w dużej mierze uzależniona jest od profilu działalności przedsiębiorcy. Niemniej jednak każdy właściciel firmy jest w stanie umiejętnie wykorzystać promocję przy pomocy światła.

 

  • Kasetony reklamowe

 

Jednym ze sposobów są kasetony reklamowe, które można wyświetlać zarówno w ciągu dnia, jak i w ciągu nocy. Aby po zmroku były widoczne, dobrze jest zainwestować w te podświetlane światłem LED. Takie kaseotny można umieścić nie tylko przed firmą, ale również, jeśli pozwolą na to fundusze, na terenie całego miasta. Warto mieć przy tym na uwadze, że im ich więcej, tym większa szansa na to, że reklama odniesie sukces.

 

  • Podświetlane litery

 

Jeśli swoją działalność chce wyróżnić właściciel lokalu gastronomicznego, może zastosować nad wejściem podświetlane litery, które będą widoczne z daleka. Dzięki temu będzie miał szansę na to, że choć niektóre osoby zatrzymają się przed lokalem, aby sprawdzić, jakie menu oferuje i czy aktualnie są w nim wolne miejsca.

 

  • Podświetlany board

 

Reklama świetlna może także pomóc w prezentowaniu swoich usług lub menu restauracji. Dzięki niej można swobodnie wyróżnić aktualne wydarzenia lub menu lokalu. Światło, które pada na board, sprawi, że będzie on widoczny już z daleka. Oznacza to, że już z oddali będzie można sprawdzić, co danego dnia oferuje określony lokal.